وبلاگ اس بی پی

نرم افزارهای نوشته شده تحت اندروید

وبلاگ اس بی پی

نرم افزارهای نوشته شده تحت اندروید

به امید خدا برنامه های تحت اندروید نوشته شده ام رو تو این وبلاگ قرار میدم..

  • ۰
  • ۰

به نام خدا

به نرم افزار "مدیریت وبلاگ از طریق تلفن همراه" خوش آمدید

با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود وبلاگهای خود در سرورهای بیان، رز بلاگ، بلاگفا، بلاگ اسکای و پرشین بلاگ را به راحتی از طریق تلفن همراه مدیریت نمایید.

با این نرم افزار میتوانید لیستی از وبلاگهای خود را به برنامه اضافه نموده و با یک کلیک به پنل مدیریتی آن وصل شده و مطالب خود را مشاهده، حذف، ویرایش و اضافه کنید.

یکی از امکانات منحصر بفرد این نرم افزار امکان رونوشت مطالب به تمام وبلاگهای شما به صورت همزمان می باشد بدین صورت که مطلبی در وبلاگ A دارید و میخواهید در دیگر وبلاگ هایتان نیز ثبت شود که با یک کلیک این امکان فراهم شده است.

یکی دیگر از امکانات این برنامه درج و آپلود تصویر می باشد که شما به راحتی تصویر خود را از تلفن همراه به مطالب مورد نظرتان اضافه می نمایید.

روش کار با نرم افزار:

1- ابتدا باید از منوی کشویی سمت راست اضافه نمودن وبلاگ را کلیک کنید

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می نمایید کافیست فقط یکبار نام کاربری و رمز عبور به همراه نام سروری که وبلاگ بر روی آن وجود دارد را وارد نموده و از دفعات بعد دیگر در لیست وبلاگ های شما اضافه خواهد شد و میتوانید با یک کلیک به پنل مدیریتی وبلاگ خود را رجوع نمایید.

2- شما به دوصورت میتوانید مطلب خود را وارد نمایید: الف) در مواقعی که اینترنت قطع می باشد یا دسترسی به آن ندارید میتوانید از منوی کشویی "ثبت مطلب (آفلاین)" را کلیک نموده و مطلب خود را درج و سپس ذخیره نموده و بعد از آنکه خواستید مطلب را به وبلاگ مورد نظر اضافه کنید ابتدا از منوی "اضافه نمودن وبلاگ" به وبلاگ مورد نظر وصل شده و سپس به منوی "نوشته های ارسال نشده" رفته و از آنجا برروی مطلب مورد نظر کلیک سپس ویرایش را انتخاب نموده و پس از آن از آیکنی که در قسمت بالا سمت چپ وجود دارد گزینه ارسال را انتخاب نمایید.

ب) در مواقعی که می خواهید مستقیما مطلب خود را وارد نمایید نیز ابتدا باید وبلاگ خود را انتخاب نموده سپس از منوی کشویی گزینه "نوشتن مطلب جدید" را انتخاب و پس از آن مطلب خود را وارد نموده و از منوی بالا گزینه ارسال را کلیک نمایید.

3- همانطور که در بالا نیز اشاره شد یکی از امکانات این نرم افزار ارسال همزمان یک مطلب به چندین وبلاگ شما می باشد برای اینکار از منوی کشویی گزینه "نوشته های ارسال نشده" و یا "مشاهده آخرین مطالب" را کلیک نموده سپس بر روی مطلب مورد نظرر کلیک کرده و از منویی که ظاهر می شود گزینه "رونوشت به تمام وبلاگهای من" را انتخاب نمایید و صبر کنید تا برنامه به تک تک وبلاگهای شما مطلب را ارسال نماید.

4- تغییر رمز عبور وبلاگ: از طریق این گزینه میتوانید رمز عبور وبلاگ خود را تغییر دهید.

5- مشاهده وبلاگ: از طریق این گزینه نیز وبلاگ خود را مشاهده خواهید نمود

 

مجددا از حسن انتخاب شما تشکر و قدردانی می نمایم

هر سوال ، پیشنهاد و انتقادی داشتید میتوانید با ایمیل بنده در ارتباط باشید (Siavash37324@yahoo.com)

موفق و موید باشید

  • ۹۴/۰۴/۱۲
  • مهدی ذوالقدر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی